شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
سلام عليكم . اين اتاق با هدف حمايت از كانديداي نسل بيدار انقلاب و عماريون جناب آقاي دكتر سعيد جليلي تاسيس شده و منتظر حضور و نظرات و حمايتها و تبليغات شما بزرگواران هستيم.اميد است كه با حضور و نكته نظرات و ارائه مطالبتان در اين امر مهم سهم كوچكي داشته باشيم. و من الله التوفيق.

پيام‌هاي اتاق

mp3 player شوکر
+ خدا را شکر که توفيق داد به وظيفه‌مان عمل کرديم. ما وظيفه دانستيم که بايد به شخصي که به نظر ما اصلح است رأي بدهيم و به ديگران هم توصيه کنيم و ـ‌الحمدلله‌ـ خدا توفيق داد كه هر کاري در اين جهت از دست‌مان برمي‌آمد انجام دهيم؛ نه مثل بعضي از كساني كه به خاطر انگيزه‌هاي مادي و دنيوي رأي دادند. ما با تحمل همه سختي‌ها و ملامت‌ها و شنيدن همه ناسزاها به وظيفه‌مان عمل کرديم و خدا را هم شكر مي‌كنيم.
ما بعد از زيارت عاشورا سر به سجده مي‌گذاريم و مي‌گوييم: "اللهم لک الحمد..."يعني ما بر مصيبت سيدالشهدا سلام‌الله عليه خدا را شکر مي‌كنيم؛علاوه بر اين‌كه نبايد ازشكست ظاهري امام حسين عليه‌السلام سرخورده شويم،بايد خدا را هم شکر کنيم که چنين مصيبتي بر ما وارد شد و خداي متعال آن را براي ما وسيله سعادت و رحمت و فضل در دنيا و آخرت قرار داد. زيرا اطمينان داريم كه اجراخروي‌ انجام وظيفه در هر حال محفوظ است.
نمي‌توانيم بگوييم كاري كه شد اثر نداشت؛ ‌چون همين فعاليت محدود چند روزه و صرف هزينه‌‌هاي اندكي که از طرف مردم كوچه و بازار تأمين شد، ‌در نتيجه با بعضي ديگر كه از مدت‌ها پيش برنامه‌ريزي كرده بودند و هزينه‌هاي هنگفتي صرف كردند، برابري مي‌كرد و چه بسا اگر ما تلاش بيشتري مي‌کرديم و آمادگي بيشتري داشتيم،‌ نتيجه بهتري مي‌گرفتيم. پس نمي‌توانيم بگوييم چون فعاليت ما اثر ندارد، پس تکليف ساقط است.
در جمع گروهي از اساتيد و اعضاي هيات علمي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) ـ 1392/03/26 : http://mesbahyazdi.ir/node/4745
اتاق مصباح انديشه ، گلچين صحبتها و انديشه هاي ناب اين استاد بزرگوار را در اختيار ارادتمندان ايشان قرار مي دهد:http://saboo1.parsiblog.com/Rooms/2855
mp3 player شوکر
گروه حاميان دكتر سعيد جليلي
vertical_align_top